ZWROTY
Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny (choć będziemy wdzięczni, jeżeli podzielisz się z nami powodami) w terminie 14 dni od otrzymania towaru. W takim przypadku:
- Poinformuj nas, że chcesz dokonać zwrotu. Możesz to zrobić poprzez wiadomość na nasz e-mail: kontakt@zoemidesign.pl lub pismo przesłane tradycyjną pocztą. Możesz skorzystać ze wzoru formularza zwrotu dostępnego do pobrania poniżej, ale nie jest to konieczne.
- Prześlij nam produkt, który chcesz zwrócić. Do przesyłki możesz dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty przesyłki towaru (zwrócimy Ci je po otrzymaniu przesłanego produktu na zasadach opisanych w naszym regulaminie).
- Po otrzymaniu zwróconego towaru zwrócimy Ci jego koszt, w tym również koszt przesyłki (w tym przypadku bierzemy pod uwagę najtańszy standardowy sposób przesyłki oferowany w naszym sklepie). Płatność za produkt otrzymasz poprzez tą samą formę płatności, jakiej użyłaś/użyłeś kupując go (w przypadku płatności kartą, koszt przelejemy na rachunek przypisany do karty).
Pamiętaj, że zwrotowi podlegają produkty nieużywane. Produktów zamówionych na indywidualne zamówienie nie można zwrócić.
Więcej szczegółów dotyczących zwrotu znajdziesz w naszym regulaminie. Przeczytaj go zanim zwrócisz towar.
REKLAMACJE
- Jeżeli zauważyłeś wadę produktu skontaktuj się z nami na nasz adres e-mail: kontakt@zoemidesign.pl. Możesz też przesłać nam wiadomość tradycyjną pocztą.
- Opisz dokładnie wadę i jeśli to możliwe – dołącz szczegółowe zdjęcia.
- Reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji w zależności od typu wady i dostępności produktu zastosujemy jedno z następujących rozwiązań: usuniemy wadę lub wymienimy produkt, zwrócimy część lub całość kosztów (przy wadzie istotnej).
Więcej szczegółów dotyczących reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie. Przeczytaj go zanim zareklamujesz produkt.